7:00-8:20 Schodzenie się dzieci. Wspieranie rozwoju dziecka przez zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela. Praca indywidualna z dziećmi. Zabawy swobodne, spontaniczne, zabawy muzyczno- ruchowe.
8:20 -8:30 Przygotowanie do śniadania. Rozwijanie umiejętności samoobsługowych, wdrażanie zasad higieny, kulturalnego zachowania
8:40 -8:45 Śniadanie – Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zachowanie porządku wokół siebie, prawidłowej postawy. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania.
9:00-10:30 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą wg planów miesięcznych, zgodnie z realizacją Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego
10:30- 11:00 Zabawy dowolne według potrzeb dzieci.
11:00- 11:30 II Śniadanie- czynności higieniczne.
11:30-12:00 Organizacja zajęć na świeżym powietrzu – gry, zabawy ruchowe, zajęcia przyrodnicze, wycieczki i spacery, zabawy tropiące.
12:00- 13:00 Czynności higieniczne; Kształtowanie nawyków kulturalno-higienicznych podczas posiłku; Obiad
13:00- 13:40 Relaks, wyciszanie; Czytanie wybranej literatury; Słuchowiska
13: 40- 15:00 Zabawy z zakresu koncentracji uwagi, orientacji przestrzennej, koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej. Zabawy z repertuarem wokalnym. Praca o charakterze obserwacyjnym, korekcyjno-kompensacyjnym, stymulującym.
15:00- 15:30 Czynności higieniczne. Podwieczorek. Kształtowanie nawyków kulturalno-higienicznych podczas posiłku.
15:30 – 16:30 Zabawy w sali lub na powietrzu oparte na spontanicznej aktywności dzieci. Zabawy ruchowe z piosenką. Praca indywidualna lub z zespołem dzieci.
16:30- 17:00 Kolorowanie ilustracji wg pomysłów dzieci. Układanie puzzli. Gry stolikowe. Rozchodzenie się dzieci.